![]() |
If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below. |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|||
|
|||
![]()
An ultralight crashed in western suburbs of Atlanta in Paulding County on
Saturday. There were two souls on board. One perished. They departed from a private grass strip. Speculation is that they stalled on departure while trying to avoid trees. They were very likely over gross weight. Deb -- 1946 Luscombe 8A (His) 1948 Luscombe 8E (Hers) 1954 C-195B Restoring (Ours) Jasper, Ga. (JZP) IDENTIFICATION Regis#: UNREG Make/Model: ULTR Description: UNREGISTERED ULTRALIGHT Date: 06/05/2004 Time: 1320 Event Type: Accident Highest Injury: Fatal Mid Air: N Missing: N Damage: Unknown LOCATION City: DALLAS State: GA Country: US DESCRIPTION AN UNREGISTERED ULTRALIGHT CRASHED INTO A HOUSE UNDER UNKNOWN CIRCUMSTANCES, TWO PERSONS WERE ON BOARD, ONE WAS FATALLY INJURED AND ONE WAS SERIOUSLY INJURED, DALLAS, GA INJURY DATA Total Fatal: 1 # Crew: 2 Fat: 1 Ser: 1 Min: 0 Unk: # Pass: 0 Fat: 0 Ser: 0 Min: 0 Unk: # Grnd: Fat: 0 Ser: 0 Min: 0 Unk: WEATHER: NOT REPORTED OTHER DATA Activity: Unknown Phase: Unknown Operation: General Aviation Departed: UNK Dep Date: Dep. Time: Destination: UNK Flt Plan: UNK Wx Briefing: U Last Radio Cont: UNK Last Clearance: UNK FAA FSDO: COLLEGE PARK, GA (SO11) Entry date: 06/07/2004 |
Thread Tools | |
Display Modes | |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Homebuilt Aircraft Frequently Asked Questions (FAQ) | Ron Wanttaja | Home Built | 0 | May 1st 04 07:29 PM |
Homebuilt Aircraft Frequently Asked Questions (FAQ) | Ron Wanttaja | Home Built | 0 | April 5th 04 03:04 PM |
Homebuilt Aircraft Frequently Asked Questions (FAQ) | Ron Wanttaja | Home Built | 2 | February 2nd 04 11:41 PM |
Homebuilt Aircraft Frequently Asked Questions (FAQ) | Ron Wanttaja | Home Built | 4 | August 7th 03 05:12 AM |
Homebuilt Aircraft Frequently-Asked Questions (FAQ) | Ron Wanttaja | Home Built | 0 | July 4th 03 04:50 PM |